E-devlet e-imza uygulaması nasıl kurulur?
Giriş seçenekleri: Aşağıdaki kutuya TC Kimlik numaranızı giriniz. Masaüstünüzde bulunan e-imza uygulamasını açınız ve ekrana gelen işlem kodunu giriniz. (Bilgisayarınıza e-Devlet Kapısı e-imza uygulamasını indirmeniz gerekmektedir. Uygulamayı indirmek için tıklayınız. … İmzalama işlemini tamamlayınız.
E-devlet e-imza uygulaması hangisi?
e-Devlet e-İmza uygulaması, bilgisayarda çalışan bir Java uygulamasıdır. Bu uygulamayı Java Web Start yazılımını kullanarak giriş ekranındaki e-İmza sekmesinden indirip çalıştırabilirsiniz.
E-devlet e-imza kaç TL?
PTT’nin e-imza ücreti olarak belirlediği fiyatlar; 1 yıllık elektronik imza 369,00 TL. 2 yıllık e-imza 469,00 TL. 3 yıllık e-imza 569,00 TL.
E-imza nasıl alınır 2024?
E-imza başvurularınızı başvuru merkezlerimize gelerek, web sayfamız üzerinden başvurunuzu yapıp, e-devlet üzerinden başvurunuzu onaylatıp, kargo veya yurtiçi kargo ile göndererek yapabilirsiniz.
E-devlet e-imza uygulaması kart tipi nedir?
E-imzanızın kurulumunu tamamladıktan sonra .tr’ye kayıt yaptırmak için kart türünü TÜBİTAK-AKİS olarak seçmeniz yeterlidir.
E-devlete mobil imza ile nasıl girilir?
Mobil imza kullanarak e-devlet kapısına giriş yapmak için yapmanız gerekenler: Giriş menüsünden “Mobil imza” seçeneğini seçin. Karşınıza çıkan ekranda T.C. görünecektir. Kimlik numaranızı ve mobil imza aboneliğiniz olan GSM numaranızı girin, GSM operatörünüzü girin ve “İleri” butonuna tıklayın.
E-imza ücretsiz nasıl alınır?
E-İmza Başvuru İşlemleri E-imza işlemlerinizi gerçekleştirmek için adres altında yer alan “Merkezler”i filtreleyerek size en yakın PTT Müdürlüğüne ulaşabilirsiniz.
E-imzam var mı nasıl öğrenebilirim?
1) Bilgi almak için TÜBİTAK Müşteri Hizmetleri’ni 444 5576 numaralı telefondan arayabilirsiniz. 2) Sertifikanın geçerlilik tarihi, bilgisayarınıza yüklenen Akis Kart İzleme Aracı kullanılarak tespit edilebilir.
E-imza ücretli mi?
E-devlet mobil imzaları için herhangi bir ücret alınmamaktadır. Bu nedenle, herkes herhangi bir ücret ödemeden e-devlet sistemi üzerinden mobil imza alabilir.
E-devletten e-imza alınır mı?
Tüm Türk vatandaşları e-devlet portalını çok çeşitli alanlarda kullanmaktadır. Başvuru belgeleri, ikamet işlemleri, vergi ödemeleri veya mahkeme kayıtlarına erişim için işlemleri e-devlet üzerinden kolayca tamamlamak mümkündür. E-imza ile ilgili işlemler de e-devlet portalı üzerinden gerçekleştirilebilir.
E-imza kullanımı için ne gerekir?
E-imza başvurusu için gerekli belgeler nelerdir? Sürücü belgesi veya kimlik belgesi (TC Kimlik Numarası yazılmalıdır) E-imza başvuru formu (bireysel) İmza beyannamesi (şahıs şirketi) BirFatura’ya yalnızca kimliğiniz ile başvurmanız yeterlidir.
E-imza internetten alınır mı?
Elektronik imza, çevrimiçi başvuruda bulunarak kolayca edinebileceğiniz bir gelişmedir. E-imza sağlayıcılarının platformları aracılığıyla, dijital ortamda kullanabileceğiniz ve işinizi kolayca yürütmenize yardımcı olan bir elektronik imza için başvuruda bulunabilirsiniz.
E-imza PTT’den hemen alınır mı?
– Elektronik imzanız PTT Kargo tarafından adresinize teslim edilecektir. – Online ön başvuru kodu (Online ön başvurunuzu tamamladıktan sonra PTT’nin cep telefonunuza gönderdiği SMS içerisinde yer almaktadır.)
Mobil’e-imza nasıl alınır?
E-devlet mobil imzası almak için bilgisayarınıza e-devlet portalının e-imza uygulamasını indirmeniz gerekmektedir. Daha sonra e-devlet şifrenizle sisteme giriş yaptıktan sonra web sitesinde belirtilen talimatlara göre e-imzanızı kolayca alabilirsiniz. E-imza uygulamasını bir kez indirmeniz yeterlidir.
E-imza kaç günde çıkar?
Gönderiniz anlaşmalı kargo şirketimiz tarafından 10 iş günü içerisinde tarafınıza ulaştırılacaktır.
E-imza nasıl aktive edilir?
E-devlet web sitesini ziyaret ederek kendi hesabınıza giriş yapın. Arama düğmesine “e-Kayıt” yazın ve “e-Kayıt Onay Prosedürleri (BTK)” seçeneğini seçin. Görünen listelerden “Güvenli e-İmza” ve sertifika sağlayıcınızın adını seçin. Ayrıntılarınızın doğru olduğunu onayladıktan sonra sertifikanızın aktivasyon süreci tamamlanır.
Uets’e-imza uygulaması nasıl indirilir?
E-imza ile; UETS hesabı olan müşteri, portal ekranında yukarıda gösterilen e-imza butonuna tıklar. E-imza butonuna tıklandığında yukarıdaki ekran açılır. Ekranda bulunan “Uygulamayı indirmek için tıklayın” bağlantısına tıklanarak uygulama indirilir.
Mobil imza nasıl aktif edilir?
Belgeleriniz Türk Telekom arşiv merkezine ulaştıktan sonra 48 saat içerisinde Türk Telekom müşteri temsilcilerimiz (444 1 500) tarafından aranarak kimlik doğrulamanız yapılacaktır. Kimlik doğrulamasında herhangi bir sorun yoksa mobil imza hizmetiniz aktif hale getirilecektir.
E-imza ücretsiz nasıl alınır?
E-İmza Başvuru İşlemleri E-imza işlemlerinizi gerçekleştirmek için adres altında yer alan “Merkezler”i filtreleyerek size en yakın PTT Müdürlüğüne ulaşabilirsiniz.